Monday, December 19, 2011

tolong dengar rasa hati saya

Benda ni bukan salah saya
saya benci bila orang tak nak dengar penjelasan saya dan tetap nak salahkan saya
dah puas saya saya terangkan tapi polis ni tak nak dengar penjelasan saya
saya perlukan seseorang untuk saya luahkan semua ni
air mata dok bertakung dari tadi tunggu masa nak turun ke pipi

(akal)
come on Sabrina.....ko dah 31 tahun
takkan kena tengking sikit nak nangis


(hati)
tapiiii...ni bukan salah saya

(hakikat)
tolong..tolong la
saya benci keje dengan polis
saya menyesal masuk PDRM
saya nak keluar dari sini
saya bukan OKT atau OYDS yang nak ditengking sesuka hati untuk mengaku satu kesalahan
saya takde kawan menangis macam saya dengan As...
As...tolong akak
kat sini ramai kawan ketawa je...help me..


akhirnya....air mata gugur jugak......T_T

2 comments:

ietams said...

rasenye lempang je bagus polis tu! {geram aku}

my heart said...

sabar nyer sub...dugaan nama nya tu

makcik bawang