Sunday, January 1, 2012

2012 datang

Hepi new year....(dari kami sekeluarga)


Selamat datang tahun 2012 dan bye bye 2011
semoga tahun baru ni lebih baik dari tahun lepas
dan tahun 2012 adalah tahun untuk buat duit
hehehe...kat mata ada $$$$ RM..RM je


Tiap2 hari ada azam baru dan tak payah nak tunggu tahun baru
saya nak jadi lebih matang, tak mau sikit2 nangis..sikit2 nangis
kena marah ngan polis2 tu pun nangis
saya nak jadi lebih kuat semangat dan kentalkan hati ni
kadang2 saya jadi benci dengan sifat yang ada dalam diri ni
terlalu sensitif...huh..lepas ni kan, saya nak jadi keras hati sikit
kalau polis2 tu marah saya, saya nak lawan balik
ni azam ni..azam...


lain2 tu..macam korang2 jugak la
semoga hidup diberkati dan dilindungi
dannnn............... semoga Malaysia aman,damai dan jauh dari malapetaka
Aminnnnnnnnnnn....................

No comments:

makcik bawang