Saturday, January 21, 2012

arini besday yang tersayang


Arini 21.1 besday En.Papa yang ke double 3..cewahhh double 3
takde majlis besar2 untuk beliau tapi tak tau la esok lusa
tengok dulu la....


sempena besday beliau, saya doakan kesejahteraan beliau
semoga tahun ni tahun untuk kita sekeluarga....dan En.papa dilindungi dan dirahmati Allah
dilindungi maksud saya dilindungi dari perkara2 mungkar dan juga dari jumpa dengan parasit
semoga En.Papa murah rezeki..biar rezeki yang datang dari usaha kita, dari sumber halal
biar berdikit-dikit asal tak menyusahkan orang
sesungguhnya saya dan anak2 sayang kat En.Papa
dia adalah suami yang terbaik untuk saya dan saya bersyukur ditemukan jodoh dengan dia
(sebak...*dasar pelakon air mata)
En.Papa juga papa yang baik untuk anak2 saya
walau dia garang dengan anak2 tapi dia jugak kawan untuk anak2 saya bergurau dan jugak kawan menyepah ; )


abang...biar orang buat kita jangan kita buat orang....
abaikan parasit itu
kerana...esok masih ada...


hepi besday to u and luv u sooooooooooooooo muchhhhhhhhhhhhhhh

1 comment:

ietams said...

happy birthday En Papa..
semoga murah rezki & sentiasa sihat dan gmbira..
psstt puan, aku tak beranak lagi.. tak dpt ler same besday.. kuikuikuikui..

makcik bawang