Monday, March 19, 2012

kawen bawah pedang...ko ada..??

Ko ada...ko ada...??
jawapan saya ...takde...
6 tahun dulu saya kawen bawah pintu gerbang je sebab suami saya bukan inspektor

ini adalah pengalaman pertama saya tengok orang kawen bawah pedang
dan saya sangatlah teruja bila tengok kawan saya, Ina dapat kawen bawah pedang
untung ko Na... : )
Majlis ni berlangsung 17hb baru2 ni
dan dibuat di Dewan Sekolah SHAMS - Sekolah Sheikh Hj. Mohammad Said (kalau tak silap)


Sebelum tu anak2 saya dah siap2 bagi kenyang sebab saya taknak lepaskan peluang nak tengok majlis ni berlangsung
dan syukur sangat2 sebab anak2 saya sangatlah baik tingkah laku dorang tu
dari mula sampai kat dewan hinggalah pengantin berarak
huhuhu...bagus..bagus..macam ni la anak ibu... ; p




jangan tak tau, saya pilih meja depan
hehehe..itu pun kebetulan sebab itu je yang kosong



oooo..gini rupanya kalau kawen ngan pegawai polis...
ada satu dialog antara saya ngan En.Papa yang buat saya ketawa macam mak lampir

saya : nape la abang tak jadi inspektor, kan buleh kawen bawah pedang
En.Papa : la naper dulu tak cakap. Tak dapat inspektor tapi kontraktor pun buleh je. Tapi bawah sekup (scoop) la..
saya : (mengilai macam mak lampir)

tapi kejadian ni masa dalam keta la bukan dalam dewan


sama cantik : )
Ina keje sama IPD dengan saya cuma lain bahagian je
saya kat Jenayah dan dia kat Narkotik
cik Abe dia kat Bukit Aman nun
dorang kenal sebelum masing2 masuk PDRM lagi



Antara kawan2 saya yang datang memeriahkan majlis


Selamat pengantin baru Fadzlina dan Azizi
semoga korang bahagia hingga ke syurga *cilok ayat Ina dari FB
cepat2 dapat baby yer.... leh join akak ko ni citer pasal anak time lepak2 kat kantin
hadiah akak menyusul lepas akak balik dari Langkawi
hehehe.....T-shirt gambar Langkawi sorang selai sudah
hihihi..

No comments:

makcik bawang