Tuesday, April 10, 2012

nama saya bibik susanti


malam sebelum tamat kursus ada majlis Malam Seribu Bintang
setiap kumpulan kena buat persembahan
tak kira la ko nak nyanyi ke, berdikir ke, berlakon ke atau ape saja janji melibatkan kumpulan
kumpulan saya pilih untuk buat persembahan dalam bentuk pentomin
tak payah susah2 nak hafal skrip atau lirik lagu
buat gaya yang ko rasa ko buleh
kalau dapat buat orang gelak memang hebat la
tajuk drama kami ialah Haji Malang Edisi madu 3 tak jadi
hehehe
saya pulak pegang watak orang gaji Haji malang yang bernama Susanti
dressing pun ala2 Susanti dan harus gedik
niat hati nak pikat Tuan Haji la


Saya sendiri malu bila tengok video saya menggedik sambil pegang penyapu
hihihihi...*gelak sorang2
tak sangka ada bakat terendam
kalau David Teo tengok mesti menyesal sebab tak offer berlakon filem kat saya
sampaikan kawan saya dari kumpulan lain pun kata rasa nak tampar2 bila tengok saya menggedik...huhuhu...berkesan gak lakonan saya


last2 citer Tuan Haji tu meninggal sebab sakit jantung bila tengok bini pertama, kedua dan bini ketiga to be (saya) bergaduh rebutkan Tuan Haji
makanya makin malang la nasib si Tuan Haji tu
lagi malang nasib saya la sebab tak dapat jadi bini Tuan Haji
hehehe.....



kumpulan saya - kumpulan Ceria dapat no.4
ok la tu sebab tak prepare ape2 sebab semuanya last minit
siang tu kan outing...makanya apa yang terlintas dan kami sepakat
itu jugak la yang kami tonjolkan
apa yang kami nak adalah keseronokan dan kenangan
Susanti adalah kenangan manis untuk saya .... : )

No comments:

makcik bawang