Monday, June 25, 2012

bowling

Tak pernah2 dalam sejarah perkhidmatan saya baik swasta atau gomen saya join bowling
takat main2 camtu aje pernah la
itupun sesama kawan rapat aje
nak bertanding semua ni langsung tak pernah
tapi, bila kawan2 ajak join nak pulak dapat geng yang terer2 laju aje saya setuju
hehehe...kalau harapkan saya memang kalah la jawapnya
tournament ni berlangsung 2 minggu lepas
biasalah la..trofi dah berhabuk baru nak update masuk blog
dan korang jangan tak percaya yang kumpulan saya dapat no 4 tau
antara 5 yang terbaik...huhuhu...ko ada...???

itu pun ada yang kata kalau saya tak banyak masukkan dalam longkang mesti kumpulan saya buleh dapat no 3 atau 2...alo lo lo..kita main ni suka2 aje bukan lawan peringkat antarabangsa pun akak oiiiiiii
lagipun ni pertandingan anjuran PERKEP lawan antara bahagian2 dan balai2 peringkat IPD Seremban
walaupun asik masuk longkang, takde la saya dapat hadiah markah tercorot
kira saya ni tahap yang sedang2 je la




nama kumpulan saya kump. angry bird
mula2 nak cari t-shirt gambar angry bird tapi size pulak jadi masalah
maklum la semuanya mak2 orang ; )
last2 baju purple belang2 jugak yang dorang pilih
saya tak kisah janji ada baju

group dari Bahagian Jenayah ada 3 kumpulan dan hanya kumpulan saya dapat mengharumkan nama bahagia....hehehe...saya bangga walaupun saya tau saya ni bukan penyumbang strike terbanyak ; p
minggu ni ada dinner dengan PERKEP lagi
jangan tak tau saya tengah teruja ni
tu entry kendian eh....


note : PERKEP - persatuan keluarga polis *walaupun jiwa saya half2 dalam polis...hehehe

2 comments:

ietams said...
This comment has been removed by the author.
ietams said...

sweet t-shirt tu puan.. ala-ala teenagers gittew

makcik bawang