Monday, June 25, 2012

karnival yang tak jadik

Cerita semalam....
huuuuuuuuuuu....betol2 rasa tipah tertipu
kisah nya gini....seminggu sebelum tarikh semalam sya dah set2 dengan opismate saya si Mek nak gi karnival kanak2 kat kompleks sukan paroi
siap canang2 kat adik beradik ipar duai la
kiranya saya jadi duta lantik sendiri untuk karnival tu
yer la kalau ramai2 kan best
rasa meriah je

siap pesan2 kat Iman, kalau ada games mesti masuk
kalah belakang kira
kalau ada peraduan mewarna masuk jugak
nanti Ibu tolong
Iman pun angguk2 tanda setuju dan bersemangat walaupun saya yang paling over semangatnya tu
hahahaha...
awal pagi dah bangun nak settle kan kain baju
siapkan Ammar dan zasss...ke umah MIL sebab malam tu Iman tido umah MIL
sanggup tak sarapan sebab nak ke karnival punya pasal

Akan tetapi...alangkah keciwanya saya bila sampai2 kat Kompleks sukan tu sebijik karnival pun takde
yang ada khemah orang kawen, pertandingan taekwondo ke haper
called Mek nak kompomkan memang tarikh tu jugak - 24hb
pasal karnival ni bukan kami dengar khabar angin tapi kami baca kat bunting yang dorang dok gantung kat tepi2 jalan tu
tapi rasa kecewa tu bukan saya aja yang rasa tapi ada jugak parents2 yang bawak anak2 dorang ke situ
mungkin niat suci dorang tu sama macam saya...mungkin la...hehehe
last2 semua masuk keta ..... huuuuuu
kalau Iman toksah cakap la soalan dia
kalah peguam
dari A-Z dia tanya
last2 taknak hampa anak2 En.Papa bawak pegi PD
PD pun PD la janji ada aktiviti

kami kat Pantai Cahaya Bt.4
cuaca pun elok je panas

 



Pija yang konon2 nak ke Jasko akhir nye menyusul kemudian
dek sebab perut dah berkriok..kriok saya ajak En.Papa gi makan dulu
tak tau nak makan kat mana last2 lepak Teluk Kemang aje
lagipun makan kat situ ok aje
nak snap2 gambar tak sempat sebab saya memang dah lapar giler
lepak2 amik angin laut sambil layan budak2 naik keta kuda

bila agak2 dah boring kami berpecah
si Pija balik Seremban dan kami sambung ke Melaka
entry Melaka nanti dulu yer sebab jam dah pukul 5
saya nak balik...tataaaaa....

1 comment:

ietams said...

wahh iman & ammar jalan naik kuda

makcik bawang