Friday, June 22, 2012

dapat biras baru

Citer dah basi tapi nak jugak jadikan bahan bercerita dengan korang
nak bagitau nih yang saya dah dapat biras baru
dari Pontian, Johor makanya kena la kami mengantor sampai ke Pontian, nun
Dorang bertunang tahun lepas lagi (entry bertunang takde)

Bertolak dari Seremban hari Sabtu 26.5.2012 tido semalaman dan majlis nikah dan bersanding dijalankan serentak pada Ahad 27.5.2012
kiranya pagi nikah pastu sandingnya lepas Zohor
senang, kan
senang untuk rombongan yang jauh macam kami


Mama pun ikut
adik beradik belah saya yang lain tak ikut sebab faktor kesihatan dan masing2 kena keje
belah pihak perempuan dah siapkan 2 homestay untuk rombongan dari Seremban
homestay yang terbaik dan selesa sangat2

Kat Johor tema nya pink purple
paling saya puji adalah nasik minyak dia yang sedap sangat sangat sangat dan sangat...rasa nak repeat lagi...*buleh ke Ain...???
hehehe...  
sampai Seremban malam dan esok tu saya amik cuti


Untuk belah kami pulak tema hijau jadi pilihan
kami tak amik khidmat katering
semua nya secara gotong royong
dari hari Khamis lagi dah tungkus lumus siapkan semuanya
hari Sabtunya pulak majlis bertandang

dan sekarang menantu MIL saya pun dah bertambah
makanya raya tahun ni kena la tambah lagi sekor ayam untuk buat rendang sebab saya sorang je dah sekor ayam
hehehe....
untuk Ain dan Anip..cepat2 dapat kawan untuk Ammar dan Iman yer
hehehe

No comments:

makcik bawang