Saturday, September 8, 2012

angin rajin menjelma


hahaha..jenuh la korang dok ejas kepala korang
sori ek...sekali sekala buat senaman kepala takpe, kan
hari ni kami tak kemana-mana pun
takde jemputan open house atau saper2 yang datang beraya
jadinya..dok membadak aje kami 4 beranak
nak pulak hujan...fuhhhyoooo manyak siok lor

Pagi tadi tiba2 saya jadi rajin
buleh eh rajin tu jadi tiba2...??
hahaha..hentam aje lah...
saya buat nasik lemak untuk sarapan kami 4 beranak
ada sambal udang, telor rebus tu harus sebab Iman dan Ammar adalah pencinta telor rebus
ikan bilis goreng dan timun tu biasa2 aje
saya saja buat sambal udang sebab tengahari tak payah nak masak lauk lain
cuma tambah ikan goreng je..senang kan...??
lagipun sejak kebelakangan ni saya tak buleh nak makan banyak la
tak tau sebab ape...bila terlebih makan je saya akan muntah balik
nak kata mabuk mengandung tak..itu mustahil
tapi tu la...mungkin sejak kebelakangan ni saya selalu sangat kena athma kot
hmmm..... petanda nak kurus tu
jangan jeles..hehehe


menu untuk malam ni belum dipikirkan lagi
kalau masak pun untuk anak2 dan En.Papa aje
kadang2 saya ni pagi rajin petang pulak jadi malas
tunggu En.Papa ajak makan luar la kot..

1 comment:

ietams said...

nak sikit nasi lemak.... ^_^
lapo pulak tengok

makcik bawang