Monday, September 10, 2012

jumpa kawan lama

Minggu lepas, dapat called dari Kak Ngah
dia kata nak datang beraya umah Mama
saya pun excited la sebab dah lama tak jumpa
last jumpa pun baper tahun yang lepas


Kak Ngah ni kawan saya merangkap jiran langkau sebijik umah dari umah Mama
kawan2 main teng teng, gi ngaji, gi kedai sambil curik2  pandang anak tokey kedai pun dengan dia
waima nak gi beli kelapa parut sebelah pun ajak dia
hehehe....


dan bila family dia pindah Kuantan terus hubungan kami terputus
kadang2 je la bersms atau tegur2 kat fb
nak pulak masing2 dah beranak pinak
makanya bila dia bagitau ada kat Seremban terus aje ke "excited" tan saya tu melambung-lambung
hihihi... ayat drama ; p



Mama jamu Kak Ngah sefamily laksa
bukan saya yang buat tapi Su yang buat cuma saya tolong hidang2kan aje
maklum la baru balik keje baju pun belum tukar lagi tapi still wangi la ; p

 

hmmm...nak taip ape lagi ek...??
ala...idea takde la
hadoiii...acaner tu??/

owh..ok..cuma nak cakap kat Kak Ngah yang En.Papa kata Syafiqah comel sangat
mata stim sokmo...hehehe
hmmmm lagi ape eh...??
tu je la kot...kang kalau taip panjang2 dah jadi melalut pulak
so...babai

2 comments:

ietams said...

nampak iman aje.. ammar mane?

ina's said...

ammar layan laksa

makcik bawang