Friday, September 21, 2012

lagi cerita tetamu istimewa

Saya tau raya dah pun berlalu..tapi nak stori gak
tak kira..tak kira...*hentak2 kaki

Semua tetamu yang pernah datang rumah saya adalah tetamu istimewa tapi kalau BFF yang datang itu super duper istimewa sebab dah lama tak jumpa dan berborak face to face
ini tak..sms tak pun kat fb
kalau dulu rajin ber YM tapi la ni tak leh..kebizian saya kalah PM


Cik Puan Zulie yang datang...tima kasih laling sebab sudi datang
saya excited sangat2 bila dia bagitau nak datang beraya umah saya sebab dia nak balik Air Hitam
alang2 tu singgah umah saya dulu
saya pun terus janji ngan dia yang saya akan masakkan dia sesuatu yang special
nak tau ape dia???
korang bace sampai abis
hahaha...macam hebat sangat blog saya ni


Sementara tunggu Cik Puan sampai saya lari kejap ke kenduri kawen anak opismate saya
lagipun saya awal2 lagi dah sms Cik Puan kalau dah kuar umah bagitau
dan Cik Puan pun kata dia kat umah lagi
maknanya saya buleh pegi 2 jemputan
makan free ... saper taknak



Kenduri pertama kat Dewan Acasia IPD je...sebab opismate saya ni duduk berek
masa saya sampai tu dewan elok je tak penuh sangat
siap buleh pilih meja mana nak duduk
saya mestilah pilih meja yang dekat dengan laluan pengantin
maklumla makcik kan kepochi...hehehe


Aida dan suami (nama tak ingat)
selamat pengantin baru yer
makanan ok..sedap jugak
bila pengantin dah sampai ofcoz la dewan penuh
so, kami ke Paroi Jaya pulak
lagipun Cik Puan kata dia kat umah lagi
takpe Cik Puan...biar lambat asal selamat
kat Paroi Jaya tu, BFF mama yang kawen
makanan pun  sedap2
hiiiii.. : )


Ini dia menu istimewa untuk kawan yang istimewa
laksa ada... nasi impit dan kuah kacang pun ada
dibuat dari air tangan saya dengan penuh kasih sayang...ecehhhh



lama jugak Cik Puan kat umah saya
kira puas la dapat berborak dengan dia
siap planning sesuatu lagi
"oit Cik Puan..kalau jadi roger ek"


Iman ngan Haziq yang kejap gaduh kejap baik
siap Iman kata jangan datang umah dia lagi
sori yer Cik Puan... Iman tu memang berangin
tapi gaduh dorang gaduh2 manja
biasalah budak2
harap Cik Puan tak serik datang umah saya
: D

No comments:

makcik bawang