Tuesday, September 4, 2012

surprise untuk saya

24 Ogos lepas genap umur saya ..... *eceh rahsia la sangat
happy belated besday untuk diri sendiri
dah tuo pun acik..sob..sob..

pada hari yang sama jugak saya ajak En.Papa gi beraya umah Ibu Ammar (pengasuh)
dari duduk umah tak buat ape2 baik kami gi beraya
kenyang perut suka hati : D


sebelum gi beraya kita bergambar dulu


Masa kat umah Kak Saba hanya family kami aje
jadinya tak la malu nak makan
hehehe..saya kan pemalu ; p
nak berborak pun senang, kan
masa dok sedap2 makan nasi impit dengan kuah kacang tiba2 Along (anak Kak Saba)
keluarkan kek ....
ohhhh..terharu nya saya ada orang buat surprise macam tu
En.Papa sendiri pun tak pernah buat surprise macam tu kat saya
dia sendiri yang buat pengakuan tau....hihihi


Ini la dia kek untuk saya
siyes terharu dan tak terkata saya masa tu
hanya kelepak kelepuk aje yang En.Papa dapat dari saya
hehehe...kelepak kelepuk tu makna dia...En.Papa kena lepuk ngan saya la
saya ni bila malu mula la tak tentu arah
yang jadi mangsa orang berhampiran dengan saya la


time tu tiba2 feeling retis (artis)
sana sini ada kamera..hihihi...rasa berdenyut-denyut pipi saya sebab tahan malu
korang ada...???
hohoho....


walaupun saya bukan pencinta kek tapi tiba2 malam tu saya dapat habiskan kek tu
tiba2 rasa sedap sangat kek tu
mungkin dapat surprise dan sampai hari ni rasa terharu tu ada lagi
wahhhh..wayang lebih..eh betol la...

terima kasih kat cik Shaari, Kak Saba, Along dan adik
kek tu betol2 buat saya terharu
sampai bila2 saya ingat : )

semoga saya murah rezeki, bahagia, diberikan kesihatan yang sempurna, dan perjalanan hidup saya dipermudahkan...aminn.....

1 comment:

MayaYunus said...

epi belated bday puan,,
moga pnjang umur
murah rzki,
cepat naik pangkat,
dan sume yg baik²
dan moga dirahmati.

amin

makcik bawang