Friday, September 14, 2012

xcited sangat

salam....

Saya kat opis lama ni walau dorang dah tukar ke bangunan baru saya tetap panggil opis lama
saya xcited sangat2 sampai tak dapat nak gambarkan dengan kata2
maklum la..tempat jatuh dikenang inikan pulak tempat bermanja
cewah...
saya dan Kak Pah together-gether ke sini
dan tak sabar nak jumpa kawan2 yang dah bertukar ke Jabatan lain
sebab dorang pun macam saya jadi tetamu jemputan
dengar cerita ada menu yang sedap2
yum..yum... tak sabarnya

patutnya saya ada potluck dengan Indah dan kawan2
tapi saya tak dapat join sebab saya perlu dahulukan jemputan ke sini
sori sangat2 kat Indah
saya appreciate jemputan dia tu
untuk Indah...sori beb...lain kali aku mesti join ko

nantikan entri tentang jamuan ini yer
yang pasti di sini tiada jamuan 2 darjat walaupun bos kat sini berpangkat Jusa C
tata...


mood : hepi sangat2

makcik bawang