Wednesday, October 10, 2012

ultraman..

Salam...yuhuuu...

Arini kan saya nak stori pasal ultraman
ekcelikan, ultraman ni memang rancangan kanak2 dari zaman saya berhingus sampai la sekarang ni
saya pon heran kenapa la ultraman ni tak tua2
sampai sekarang gagah perkasa
hihihii.....abaikan persoalan tu sebab tak penting pon


Punca saya buat entri pasal ultraman ni sebab semalam saya layan anak2 saya tengok ultraman
kelakar pun ada bila dengar cerita Iman tentang salasiah family ultraman
mana ultraman yang power dia lebih, mana yang hebat...pendek kata dari A-Z la
saya pon layan aje la...

Meh kita semak satu persatu keluarga ultraman ni
gambar adalah ihsan google

 ni ultraman tiga
saya taktau kehebatan ultraman tiga ni
tapi anak2 saya selalu suruh saya dandankan rambut dorang macam ultraman



 ni ultraman cosmoc
kurang lebih tiga aje tapi nampak gagak sikit kot
hahaha


yang ni ultraman mebius
paling fames sebab selalu jadi sebutan anak2 saya
agaknya mebius ni idola dorang kot sebab nak buat rambut pacak2 pun macam mebius
mengikut kata Iman, dia ni lagi power
walaupun lampu dia dah 'te tot te tot' dia buleh kalahkan raksasa
dan hero yang bawak watak Mebius ni hensem giler tau
tak caya bukak channel 611 setiap hari pukul 7.30
hahaha..time maghrib layan ultraman *istighfar


ultraman max...
kurang femes dikalangan anak2 saya


ni ultraman nexus
pon kurang femes


ultraman Taro..senior kepada Mebius kot
Semalam dia berganding dengan Mebius untuk lawan raksasa
Taro banyak bagi nasihat kat Mebius
guna kuasa yang ada dengan sebaik nya
hahaha...gile ah...dah tua bangka layan ultraman



ni semua family ultraman
Yang bertanduk macam kerbau, macam telinga goofy pun ada
Iman kata yang bertanduk ni hebat jugak
Yang bertanduk ni kira ketua la
Kalau lampu dah 'te tot te tot' tu tanda power tinggal sikit
Ultraman ni buleh jadi besar buleh jadi kecik..
bergantung pada keadaan musuh iaitu raksasa

hahahaha......anak punya pasal kena la study pasal ultraman ni
saya dah janji dengan Iman dan Amat nak belikan patung ultraman dan buku mewarna ultraman
demi mu anak...janji korang nak belajar





2 comments:

ietams said...

Hahaha...
Dedulu aku mase kecik pun peminat ultraman

MayaYunus said...

kak mia pun layan otomen..

makcik bawang