Tuesday, November 6, 2012

hari konsert


Ahad 4hb lepas tadika Iman ada Annual Convocation & Dance
tapi senang cakap...konsert la
semua tadika atau taska pon mesti sekarang ni dok heboh dengan konsert2 ni semua
tengok kat FB pun berlumba dok tepek gambar2 anak
kali ni TVC buat kat Allson Klana Resort
kelas ko Jahhhhh.....
last year kat Muzium Negeri
kira dah berkembang la TVC ni : )
tahniah...tahniah...



anak2 yang tomel dengan baju kebaya dan baju melayu
suka tengok


Ammar pun dah macam tak sabar nak sekolah
terpegun dia tengok persembahan abang2 dan kakak2 dari TVC



Kad jemputan dari pihak TVC untuk Mr dan Mrs Hadi...hiiii : D


Selain persembahan Iman, saya suka dengan persembahan budak2 dari umur 3 dan 4 tahun
lengkap dengan costum askar
lagu concehconceh (lagu cina)..hahaha
tomel je



Turn budak2 umur 5 tahun buat persembahan
Iman buat shuffle
tiap2 malam practice
yang heran tu dia bukan dia practice untuk persembahan dia tapi persembahan orang lain
yang jadi mangsa tukang nyanyi ..... saya la
kadang2 tu main belasah je lirik lagu
janji dia puas hati
iman...iman....

di hujung2 majlis ada penyampaian anugerah pelajar cemerlang, top readers dan best attandence
Iman tak dapat apa2
dia asyik main je macamana nak dapat anugerah
tahniah kat anak kawan saya Yany, farysha dan yang lain2...
dan saya suruh Iman jadikan kawan2 dia yang dapat anugerah tu sebagai pembakar semangat


majlis habis pun dah pukul 6 lebih
tapi tu la, ramai parents yang balik awal
siap je anak dorang buat persembahan terus dorang balik
yang tinggal tak sampai suku dewan
tu pun yang nak buat persembahan terakhir dan amik anugerah
walaupun Iman dah siap buat persembahan, dia tak naik pentas amik anugerah, saya tetap bagi sokongan
Ammar tido pun saya dukung je dia
bukan selalu ada concert2 semua ni
setahun sekali aje
tak salah kita bagi sokongan sampai habis majlis


saya ada amik video Iman bershuffle
kalau line ok saya tepek eh
hmmm..tinggal setahun lagi Iman kat TVC
lepas ni Ammar pulak yang sambung
tak sabarnya.......


note : keje banyak tapi saya malas...mood nak cuti

No comments:

makcik bawang