Wednesday, February 13, 2013

kenyang perut suka ati..lalalala...

Hah kan dah kata..sekali update blog terus nak update
lepas tu diam...bersawang...dok dalam deraf aje
heheheh

Korang pernah dengar...gendang gendut tali kecapi kenyang perut senang hati
kalau tak pernah gi sekolah balik
retetan entri tadi.....lepas berbuka puasa..kemas apa patut..... tunaikan kewajiban sebagai Hamba Allah
tengok berita... ajar Iman baca 2-3 muka surat buku Peter & Jane lepas tu kami buat la apa yang patut
rancangan tv malam ni pon takde yang menarik
so buat hal masing2 la

En.Papa....
*
*
*
*
*
*


bersama bonsai2 kesayangan beliau
taman bonsai dah siap
cantik..pandai pakcik tu buat
nanti saya tunjuk eh

Ammar si botak
*
*
*
*
*
*



layan channel 611
itupun Iman bukakkan
dia ralit layan tom tom bak
dah berzaman rancangan tu
yer la kan...masa tu Ammar belum lahir so dia excited la tengok tom tom bak
walaupun dah berzaman


Abang Long Iman
*
*
*
*
*



ketidoran sebab kepenatan...
kesian...
siang tadi kat tadika dia ada kem solat
tu sebab malam ni takde homework
kalau tak mesti saya tak serajin ni update blog







keadaan umah memang tunggang langgang
gambar takde edit2 punya
memang segar dari ladang
dah tak larat nak ngemas
baju semalam ada la dalam setengah bakul tak berlipat
yang tak berbasuh ada sebakul
sape nak tolong???
hmmmm sendiri buat la
ni kalau ada orang nak datang memang kelam kelibut la saya
tu sebab kalau ada sesiapa nak datang time malam2 hari bekerja memang saya tak alu2 kan
tapi kalau dah tercegat depan pintu pagar takkan nak halau kot
yer tak...??

umah korang macam umah saya jugak ke??
korang macam saya tak???
baju berbakul tak berlipat, semua kena tunggu ari minggu
hhmmmm..ape nak buat...dah tanggungjawab
pandai2 la arrange

Good nite bebeh...

2 comments:

ietams said...
This comment has been removed by the author.
ietams said...

cek puan..
sungguh kau bertuah.
anak-anak baik semua..
buleh tidur awl. Haku?? huhuhu..
semuanya engineer jaga server to be punya pesen..
(dok pakat berjaga malam stenby sistem down..hak3x)
pasal kain baju pulak, dah lama aku tak lipat baju. semua pakat gantung aje

makcik bawang