Wednesday, February 13, 2013

ganti puasa

Burrppp alhamdulillah..kenyang sudah
heeeee : D
arini saya ganti puasa
time ganti puasa ni pulak keje banyak kena ke hulu ke hilir
phewww...sabar je la


hmmmm tinggal lagi 3 ari je lagi nak abeskan hutang puasa saya
saya taknak buat last minit sebab time tu la saya nak menikmati makanan
sambil eksen2 kat kawan2 yang tengah ganti puasa
hehehehe....
lagipun kan, badan saya makin membulat
tu yang ganti puasa sambil tu buleh turunkan berat badan
ehemmm..buleh ke??


Rasanya dah lama jugak saya tak tunjuk gambar2 hasil air tangan saya
asyik tengok blog orang je pastu telan air liur
so...meh kita layan gambar2 masakan saya yang tak seberapa ni



menu saya simple sangat2 sebab terkejar2
mana dan aje janji dapat makan
untuk anak2 saya masakkan sup ayam dan berbola ikan
campur kentang dan jugak karot
baru nampak menarik tertarik kau memang da bom



untuk kami laki bini pulak...sambal udang
tak abes pon sebab En.Papa gi import lauk MIL
kalau tau takyah susah payah terkejar-kejar sinsing lengan nak masak
takpe sahur kang buleh makan...dun wori la


 itu aje laporan dari budak yang semakin bulat
sekian...peace....

1 comment:

ietams said...

bulat senang hati puan..

makcik bawang