Thursday, March 28, 2013

aptb


Motip???
hahaha...takde motip sebenarnya
dah tajuk #aptb - apa pon tak boley
so kita letak la gambar2 tak bermotip
aptb tu buleh dimaksudkan dengan dengan - AKU PANAS TAU...
errr.. 'b' tu nak wakilkan perkataan ape ek?? *garu dagu
hah...'b' tu untuk bongoks...
AKU PANAS TAU TAK BONGOKS
hihihihi
ekon opis rosak
tanya kontraktor depa dok habaq kontrak belum renew so ape2 kerosakan depa tak leh nak buat
nanti sapa nak bayaq??
hohoho.. #aptb
tak pasal2 dapat sauna free
pagi2 kena tenyeh deodorant lama2 sebab takut keti berbabau
spray perfume banyak2 sebab takut bau peluh terbit bila tengahari menjengah
oohhh pelisssss....
macamana saya nak bekerja dengan penuh efisen dedikasi dan berintegriti??
tell me...tell me bebeh....


harap kipas meja depan ni macam nak taknak je berpusing
boikot ke haper?
abes la muka i ni
baru nak sembuh jerawat2 tu
ayakkk tulun..helpppppp


motip tunjuk lipstik??
#aptb
saja nak bagitau walau bilik ni panas membahang lipstik itu harus ku tenyeh
biar bibir nampak sheksi dan muke nampak shomel
ahak ahak...
rasanya inilah lipstik paling mahal yang pernah saya beli kot
hahaha...giler kentang la
terus terang itu bagus supaya tidak timbul kehipokritan
hehehe...korang paham ayat saya ni??
paham?? bagus
selama ni pakai lipstik2 yang harga dia lebih ekonomi
tu sebab bila dapat pakai lipstik mahal sikit dari biasa kena nunjuk2 kat sini
sekali sekala pakai yang hok mahal..takpe kan
mahal untuk diri saya la..orang lain mesti anggap benda ni murah
#aptb

ok..saya nak sambung keje
walaupun panas keje tetap keje
barulah jadi bangsa yang berjaya dimata dunia
takbir.....
dushhhh....hahahaha
#aptb

2 comments:

ietams said...

lawa lipstik tu..
ko beli kat mane *mata kelip-kelip*
baru mengelip mancor kaler!

ina's said...

watson je puan..tu je mampu*kelip2

makcik bawang