Tuesday, May 21, 2013

ala tomey tomey


best tak tajuk atas??
bukan senang nak tengok En.Papa jadi comey tau
dan setelah masuk 7 tahun kami kawen baru ni dapat saya comey kan dia
hahaha

korang, macam tahun2 lepas la
sekolah Iman mesti ada hari sukan dan hari keluarga
rasanya tahun ni tak payah la saya update pasal ape sukan yang dia masuk
dan jugak gambar2 dia masa hari sukan tu
cuma tahun ni Iman masuk acara lari dalam guni
nama je acara lari dalam guni tapi budak2 semua jalan dalam guni
hehehe
comey dan ofcoz ibu2 yang over
kalau buleh nak masuk dalam guni tu tolong larikan untuk anak2
hihihi..over

kalau bergambar pon macam tahun lepas jugak
dengan BFF dia, dengan saya, dengan adik dia, dengan Papa dan dengan kawan2 kelas dia
so tak payah stori kat sini
ape yang saya nak stori ialah pasal saya dan En.Papa join acara yang pihak sekolah adakan



agak2 korang ape dia acara yang kami join ni??
siap bertopeng bagai


acara mekapkan suami
hahaha...memang tak pernah saya dan En.Papa buat
dari mula bercinta sampai la ni
tapi ok ape sebab dah lama saya ngidam nak mekapkan En.Papa
akhirnya termakbul jugak impian saya
siap je mekap bukak topeng terus je saya ketawakan dia
berdekah2 saya gelak
sungguh "durhaka" saya aritu
tapi rileks la..asben kita sporting
dia pon gelak jugak
dats y la i cayang dia sangat sangat sangat
hahahaha


En.Papa selepas di mekap
siyes comey....
tak sangka pulak nampak perfect mekap tu walau mata tertutup
hebak hebak (versi Kelate)... puji diri sendiri


En.Papa dan pesaing dia
nampak tak saya dok gelakkan dia
tapi pakcik sangat rileks dan sporting
dia sengih je
lebiu (love you) la ...betol2 bagi kerjasama
yang pakai baju kuning cair tu dapat no 5
dia lagi kesian sebab eyeshadow kat bawah mata
hik hik hik
yang baju itam tu no 3
dah macam tepung gomak bedak dia
yang no 4 takde dalam gambar
tu pon kesian sebab isteri dia mekapkan sebelah je
bayangkan la sebelah mata dengan eyeshadow ijau
dah macam joker
hahahaha ... hadoiii la
dan no 2 tu ofcoz cik abang baju petak2 biru tu
mekap dia ok cuma lipstick tersasar dari bibir
hahaha


walau hadiah tak mewah tapi ini betol2 kenangan terindah kami
haii..sampai arini saya dok senyum je
ramai yang tengok acara tu kata En.Papa comey
teacher Iman masa Iman 4 tahun pon cakap....

"comel macam anak dia la"

huuu bukan comel macam Ibu meh???
Iman pon asik cakap "Papa cantik..Papa cantik"
kalau si Ammar..blur tak tau ape2
hihihi


gelap sikit gambar ni
tu tak jelas mekap tu
eyeshadow kaler pepel... lipstick pink..blusher pink
hihihi..comey sampai rasa nak cium2 En.Papa
oppssss.... over

terima kasih kat En.Papa sebab sporting nak join acara ni
walau saya gelakkan dia sampai sakit perut, tapi dia tetap senyum
dia memang suami yang memahami walau kadang2 mulut agak laser
tu lantak la janji dia sayang kat saya, bertanggungjawab,penyayang
dan sabar layan karenah saya yang kadang2 berhangin puting beliung
sebab dia tau saya jadi diri saya
saya adalah saya
saya tak pernah jadi orang lain
love u d...eceh..sekian dari isterimu
tahniah sebab jadi lelaki comel untuk aritu
saya cakap kat En.Papa yang saya nak jual dia kat Taman AST
dia senyum je
orang Seremban tau la ape itu Taman AST
hehehe...gurau laki bini
jangan ada yang amik serious...

2 comments:

MayaYunus said...

hok aloh...comey sungguh! hahaha
sporting sgguh hadi mu puan weiii...
kalu azri..hmmmm

ina's said...

hahaha...adoi la
angin sporting dia mari

makcik bawang