Friday, May 17, 2013

lagi lagi saya

Tadaaaa..... haaaa...seperti yang saya janjikan semalam
tepuk untuk diri sendiri sebab berjaya kotakan janji
selalu janji tinggal janji
tak kira la walau follower saya tak ramai tapi saya suka sangat2 
sebab dapat kotakan janji
meh la tengok gambar2 saya 
bukan senang tau
eksklusif tau...rugi sape tak follow saya
hikhikhik...


saya dalam lingkungan 9-10 bulan kot
badan membulat dan yang pasti kaki tak cikeding sangat
sekali tengok macam Ammar pon ada
kenapa Mama tengok saya macam tu??
agaknya time tu saya over sangat senyum


Saya dan Abah
masa ni umur setahun
dengan confident nya saya kata setahun sebab saya tengok tulisan kat belakang gambar
Abah tulis kot
hebat tak Abah dengan gaya afro dan seluar bell bottom dia??
masa ni tahun 80 an
zaman Yusoff Haslam muda2 tak pun zaman Alleycat
hihihi..


saya si kaki cikeding bersama anak patung
awat muka saya itam berkilat??
takpe2 biar time kecik itam berkilat janji dah besar comey
kannnn.....



tak ingat besday yang keberapa
sebab Abah tak tulis kat belakang gambar
gegege....
over sungguh saya masa tu
mamat kat sebelah tu mesti jeles dengan saya  sebab saya dapat tiup lilin
hahaha



yang ni sekali pandang macam Iman
hehehe
saya baru 6 tahun masa ni
saya ingat sebab tak lama tu family saya berantakan
ecehhh....ayat novel
hahaha
dengan sepupu saya kat depan umah Atok di Temerloh
Atok belah Abah
umah ni pun dah takde..tinggal rangka je kot
lepas arwah Atok meninggal takde sape yang dok kat umah ni


motif pakai baju kurung gi Komtar???
time kecik2 mane nak heran ada orang ngorat ke idak
janji lawa kat mata sendiri
masa ni umur 9 tahun
cubaan untuk bergaya macam patung tu
sama tapi tak serupa


saya dengan sepupu saya...Lin
rambut depan tu dah serupa rambut Temenggung Jugah Anak Barieng
time tu redha je camne gaya pon
asal comel
masa ni kat depan umah Atok kat Perak


perasan tak semua gambar dengan sepupu mesti ada keta dan mesti depan halaman umah Atok
dasat tak time tu??
yer la kamera dulu pakai kodak
kena jimat2 pakai
sorang sekali dah la
hahaha..apa2 pon saya tetap macam dulu gak
dulu, kini dan selamanya
saya la...SABRINA

4 comments:

ietams said...

hahaha... comeyyyy sgt.
sedih aku tak byk gambo ms kecik..
aku sendiii mase
kecik perangai x semenggah..
pantang nampk gambo. ..
peel suke gunting gambo... hangin mak aku..
sudahnye padan muka dhtak byk kenangan ms kecik

ina's said...

hehehe..nak lagi ke?? nnt aku tepek..ni antara yang sempat aku selamatkan..

Yaty Minhad said...

aah sob..masa baby ada upa ammar..dah besar sket rupa iman pin ada..hehehe..tetap comeyy..

ina's said...

hehehe

makcik bawang