Thursday, May 16, 2013

ini saya


Comey tak saya masa zaman budak2 dulu??
hehehe
tak silap masa ni darjah 3 atau 4 kot
sebenarnya hajat hati nak tido time rehat2 ni
tapi mata lak taknak lelap
selongkar purse jumpa pulak gambar pada zaman dahulu
hihihi
saya dengan adik beradik saya
cuma tiga beradik aje
tengah tu Su, ujung dan satu2 nya adik lelaki saya yang satu emak dan satu bapak...Shahril a.k.a Yea
taktau mana dapat nama gelaran tu
sebenarnya adik beradik saya ada 8 orang
iaitu lain mak sama bapak
buat masa sekarang ni saya tak simpan gambar2 dorang
nanti la suatu hari nanti yer

bila tengok gambar kat atas ni macam kelakar pon ada
entah ape yang saya geli hati sangat masa tu
tapi jangan jeles ok sebab rambut saya lurus tanpa rebonding dan halus - guna jari pon buleh
hahaha
so anak2 saya pon ngikut rambut saya la
masa ni saya memang hitam berkilat sebab saya macam budak2 lain jugak
suka main kat luar
main dalam longkang
panjat pokok
tapi itu la yang paling best
baru la ada kenangan

cikeding sungguh kaki saya time tu
yer la waktu makan entah ke mana
asik ingat main aje
tapi walaupon asik main je tapi dalam pelajaran saya dalam kategori buleh tahan
cuma lepas Mama dengan Abah saya bercerai je pelajaran saya merosot
saya ingat lagi saya dapat no. 34 dalam kelas
pandai tak??
hahaha
kesan masalah keluarga katanya
lepas kes no 34 tu saya cuba bangkit semula
dan sejak tu saya selalu antara 15 orang yang terbaik
eceh..terbaik konon
paling teruk pon setakat no 15
SPM jangan tanya sebab saya banyak main2
kalau tak main2 kompom sekarang ni ada kat Mahkamah
jadi Lawyer... tak pon Pegawai Besar, keje sign  aje

Kalau nak tau gaun tu gaun kesayangan
saya rasa comey sentiasa bila pakai gaun tu
time betis cikeding buleh la
cer sekarang?? malu...
hehehe
nanti kalau ada masa atau mata tak buleh lelap saya share gambar saya masa kecik2 eh
korang tunggu je
eden torai ....


p/s : selamat hari guru untuk semua yang bergelar guru..terima kasih cikgu

3 comments:

ietams said...

mantap puan!
muka menten.. pose gelak lagi lah menten

ina's said...

hahaha

MayaYunus said...

kaki keding mcm mia :)

makcik bawang