Friday, June 7, 2013

cuti tersepit itu

Tak terlambat lagi nak ucap selamat menyambut Israk Mikraj untuk semua umat islam
semalam jugak Negeri Sembilan, Kedah dan Perlis cuti
kira cuti tersepit la sebab sehari keje pastu cuti Sabtu Ahad
yang amik cuti arini untung le
saya tak amik cuti sebab saya nak simpan cuti
sebab simpan cuti...?? adalah...
eceh...rahsia la sangat


Semalam saya bawak anak2 gi mandi manda kat Desa Waterpark
tempat 'paberet' kami
taktau kenapa suka Desa Waterpark
padahal banyak lagi Waterpark kat Malaysia ni
situ jugak kami pilih


Mek join sekali
kebetulan dia nak join
saya ok aje, saper2 kawan2 yang nak join di alu-alukan
nak ke sini pon kami tak rancang
sembang2 pasal cuti tersepit terus dia nak ikut
gambar amik dari FB Mek
gambar yang lain kat kamera En.Papa
malas nak tunggu nanti jadi entri basi pulak


Alang2 dah hitamkan muka arini kami gi polish muka pulak
eheh....


kali kedua saya try kat Ragam ni
sebelum ni saya facial siap sekali dengan body scrub
tapi kat branch Senawang la
arini facial kat branch Seremban 2
sebelah dengan Jasko atau Aeon
servis dia memang best...dan saya suka suasana kat sini
walaupon owner dia Indian
kita kan 1 Malaysia : )


Sekarang ni mood saya dah ok sikit banding sebelum rehat tadi
saya betol2 merajuk
dah tolong tanyakan alih2 saya dibebel
dah macam anti dengan kerani2 cabuk macam saya ni
ingat anak tu study kat IPT keluar2 buleh jadi bos besar ke??
nak komplen cara keje orang lain tapi keje sendiri macam perfect sangat
at least saya keje dengan gaji yang berkat tanpa meminta atau pau sesiapa
rezeki halal dari usaha saya sendiri biarpon umah saya setingkat, kereta saya buatan Malaysia
saya mintak sangat2 jangan samakan saya dengan orang lain yang pemalas lipas tu
nak marah ke tak puas hati ke biar ke saluran yang betol
huhhhhh.....


sori korang..baki rajuk saya masih ada lagi
sakit hati saya sampai bergenang-genang air mata ni
zahir tak menanges cuma batin je menanges sebab saya dah tanamkan azam taknak menanges ditempat keje
doa2 kan saya jadi kuat dan surat pertukaran saya diluluskan

No comments:

makcik bawang