Friday, September 13, 2013

suwitttt le sangatttt.... *mata ketengah


Seperti yang ku bilang..aura rajinku udah sampe (sampai) ...line pon ok....semua keje dah settle..so cuba2 rajinkan diri untuk naikkan trafik blog..mudah-mudahan....bukan nak glemer setaraf retis cukup untuk top up tabung Nuffnang.

Tu atas tu gambar masa umur 17 tahun....konon2 suwit 17
tak suwit mana pon ..hihihihi
takde beza dari segi rupa cuma size saja berbeza..huwaaaa nanges...ok start besok saya berdiet....tak janji...hihihihi
dah share kat FB pon saja pulak nak share kat blog ni untuk buat kenang-kenangan
sok dah tua dah pencen buleh baca ..kot umur panjang mata cerah
ok..meh stori pasal gambar ni
masa tu kat depan aspuri..kan saya dok asrama
dah jadik kewajiban budak asrama untuk mengabdikan gambar kat kawasan asrama
memang tak sia2 usaha tu sebab dah berbelas tahun tinggalkan zaman sekolah tapi kenangan tu tetap ada
kadang2 tu time free godeh2 laci nak cari gambar lama saja nak imbas kenangan nak beza dulu ngan sekarang... *nanges lagi
zaman sekolah dengan zaman belajar tak sama
bagi saya la..tak tau la korang
sebab zaman sekolah lain macam nostalgia dia
kalau la courts mammoth ada jual mesin masa memang saya  orang pertama gi beli
bior berhutang pon sebab saya kan rakyat marhaen..(tiru ayat Maya)

hihihi...sori Maya aku pinjam ayat ko kejap
rakyat macam saya memang kena amik secara kredit
tapi untuk mesin masa je la..itu pun kalau ada
masalahnya takde..hanya mampu berangan
tsk..tskk..*nanges sedu sedan
ok lupakan angan2 tu..saya tau saya dah jauh menyimpang


waaaahhhhh esok cuti..3 hari lagi tu..saya suke saya suke
takde perancangan nak ke mana pon
duduk umah diam2 kecuali esok (sabtu) ada jemputan kenduri
yeayyy makan free lagi
sebelum saya merapu baik saya stop


SELAMAT HARI MALAYSIA UNTUK SEMUA RAKYAT MALAYSIA
SAYA SAYANG MALAYSIA
SAYA BANGGA JADI RAKYAT MALAYSIA

nite uols

1 comment:

MayaYunus said...

aku suka sangat nak menebang kat koridor sambil sikat rambut..hahahah

makcik bawang