Sunday, September 15, 2013

mendirikan masjid dalam masjid

Salam ari minggu
korang ke mana??
uhuk uhuk..saya dok umah je : (
arinila maksud saya..semalam seharian takde kat umah
ada jemputan kenduri kawen
nuuunnnn kat Kepong sana
anak Abang Mizi (ex opismate) yang kawen
tak siok pulakkan tak pegi sebab banyak jasa Abang Mizi kat saya sepanjang kami BER opismate
ada eh ayat gitu?? hahahah..hentam sajalah


Pagi tu lepas sarapan terus ke Putrajaya sebab nak jemput As
asben As keje so kami naik satu kereta ke Kepong
lagipon As tak buta jalan macam saya
kalau harap saya.....hmmmm alamatnya esok tu la baru jumpa kot
hihihi..dasar buta jalan




Selamat Pengantin baru Nadhirul dan Wahedah
rasanya anak kedua Abang Mizi kot sebab seingat saya pengantin ni ada adik kembar
cantik kaler peach tu..suke tengok
kenduri ni tak buat kat umah tapi buat kat dewan Masjid Al-Imam Al-Ghazali Taman Manjalara
itu sebab saya letak tajuk macam tu..hikhik
tetamu pon berpakaian sopan aje sebab majlis dalam Masjid
bagus2...


makkkk oiiiii tembamnya saya.. *pitam
semalam saya berbaju kurung koten aje sebab selesa dan tak panas
kali kedua saya pakai baju ni sebab yang pertama tu masa beraya umah Maya
sekarang ni memang selesa sangat dengan kain koten
senang nak iron pastu selesa je


antara yang saya makan dan jangan percaya hanya itu saja makanan yang saya jamah ek
hihihi...sebenarnya sepinggan nasik minyak dah saya balun
lauk2 dia memang sedap terutama ikan patin masak tempoyak
perggghhhhh..rasa nak tambah tapi segan la
ada cendol dan putu maya jugak
kira puas ati la kalau sesat pon
datang dalam keadaan lapar tapi makanan semua sedap2


anak2 saya dan As

 

sebelum balik kita bergambar dengan family pengantin
kalau pengantin pilih kaler peach..family pulak kaler pepel
tapi kenapa saya makin bam bam??
huwaaaaaa nanges sambil tutup muka
huk..huk..huk...


peace dari Nisa,Iman Amat dan Haziq
balik tu singgah sekejap kat umah As
hajat hati nak terus ke Bahau sebab nak jumpa kawan2 sekolah
tapi tak sempat sebab dari Putrajaya ke Bahau pon dah dekat sejam lebih
bila masa pulak nak ke sana
takpe la kawan2..lain kali eh join korang


1 comment:

ietams said...

Lawa perantin pempuannya..

makcik bawang