Tuesday, September 17, 2013

rezeki yang sedikit dikongsi bersama



Assalamualaikum....
gigih nak update semata taknak blog ni berwasang
walaupon sendu tapi kena update jugak
walau berliku gigih nak siapkan entri ni *dasar

Gambar kat atas tu menu untuk hari Ahad
saya masak kari ikan dan jugak sayur campur
walau sikit tapi nak share dengan adik beradik
makan ramai2 kan sedap..berebut..bergosip
hihihi
lokasi kat dapur umah Mama
makan bersila memang cara la..sedar2 dah tiga pinggan nasik saya balun
ooomennnn T_T


yang ni pulak menu pagi ni
share dengan kawan2
menu saya rendang ayam tu je
gigih petang semalam pegi beli bahan untuk rendang ayam ni
petang semalam jugak saya siap masak
so pagi ni idak le terkejar2 semata nak masak rendang
cuma panaskan balik rendang tu
Alhamdulillah..licin semua makanan
tak salahkan rezeki yang sedikit tu dikongsi bersama
asal niat tu ikhlas
sikit2 lama2 menjadi bukit
yang membukit tu perut saya la....hahahaha
ok lawak melampau

No comments:

makcik bawang