Monday, October 28, 2013

besday Isha


Ni dia muke besday girl..hihihi..ampunkan maklong wahai Isha
dah 2 minggu berlalu baru dapat update
besday Isha jatuh 18.10 lepas tapi majlisnya ari Sabtu sehari selepas tu la
dan arini jugak maklong dapat update .. dasar kan
hihihi...anyway..happy biirthday Nur Elisha...semoga jadi anak solehah..takmo nanges2
kalau nanges maklong cubit pipi bagi nanges lagi



wahhh ramainya sepupu Isha nak celebrate besday Isha
tapi yang paling over abang Isha la (baju merah)

Kek besday Isha harus ada gambar Upin Ipin
not bad rasa dia
kali ni Kak Lang order kat orang lain sebab kawan2 saya yang memang pakar kek dah banyak tempahan
makanya..tahun depan kita cuba order awal eh



menu2 yang ada petang tu..mesti la mee kari kebabom hasil air tangan Mak in law
saya datang masa majlis nak start
sangat derhaka sebab set masa je
eh eh.... tak la..En.Papa ada keje tu datang lewat



'dia' ni kan tengah kuat makan
tu muke dia bulat semacam


mak in law bersama menantu perempuan dia
tahun depan dapat sorang lagi menantu perempuan
waaaahhhh meriah dapor mak nanti


saya dengan Kak Teh ... masa ni dia membuyung
arini - 28/10/2013 dia dah selamat bersalin
alhamdulillah sebab dapat baby boy
tahniah untuk Kak Teh, Idin, Una dan Ayie sebab dapat ahli keluarga baru
best kan..bila la turn saya
rindu nak beranak kecik, rindu nak cium budak kecik
sedap tau bau baby.. hmmmm...hihihi...


saya dan mak in law
nampak macam saya lagi besar dari mak
huwaaaaa...tu semua camera trick *tetiba kan
nak buat macamana...selera tengah membuak
andai kata saya mengandung lepas ni siap sedia la jadi bini popeye
haipppp...belum mengandung lagi tu baru andai kata
: p 

makcik bawang