Wednesday, October 16, 2013

bestnye

Huhuuuuu bestnya cuti arini
Kalau sehari sebelum raya saya kena keje arini saya dapat cuti
seronok duk umah sambil feeling2 jadi houswife
takyah pikir pasal keje, takyah nak hangin2 dengan hal2 opis
bangun subuh macam biasa cuma sediakan keperluan Iman pegi sekolah je
nak sarapan pon main order sambil baring2 malas atas sofa
fuhhhh nikmat
nikmat untuk sehari sahaja sebab esok dah kena masuk keje
huwaaaaa..tak bestnye.....


bila dah seronok jadi temporary housewife ni terus rasa nak nyanyi lagu Awie Rafael tu
..andai aku kaya..hari hari hari raya....
wah terlebih berangan
bila tak keje boleh pegi soping beli barang dapor dengan anak2
tak payah terkejar-kejar sebab masa memang untuk diri sendiri dan keluarga
macam petang tadi dengan rasa bangganya pegi Mydin beli barang2 dapor
tapi dengan En.Papa la.. saya kan mengada lebih


Motip Iman berpakaian macam tu??
berangan soping kat Amsterdan ke?
hihihihi...Mydin je pon Iman
tak lama lagi kan, Mydin besar..besar..dan besar dah nak buka kat Seremban2
eeeee..bestnye.... : D
saya memang suka soping barang dapor kat mydin sebab harga dia memang murah dari tempat lain
lepas tu tersusun senang nak cari
errrrr..dah macam ayat lengkapkan slogan pulak
saya harap pihak pengurusan Mydin nampak blog ni dan bagi voucer membeli belah
paling kurang 2k.. *nanges dalam mimpi



stok untuk sebulan..kot sampai sebulan
anak2 tengah membesar kan dan belanja pon besar jugak
zaman sekarang duit memang macam air..laju deras mengalir
erkkkk terus nak resign jadi housewife
nak keje la..nak rasa duit sendiri

Iklan :

Baju dari Dyana Aleesa Collection
selesa dengan baju ni..terus feeling Zara dalam drama Love You Mr.Arrogant
berangan lagi...fine *mata keatas



yang bestnya jadi housewife ni saya dapat masak ikut tekak saya
untuk sehari dua buleh la kot masuk hari ketiga keempat..tapau je kot
hihihi...


Arini menu saya simple dan sedap di tekak kami sekeluarga
sambal udang tu atas permintaan Ammar
dia sekarang dah pandai minta menu ape dia nak makan
Tulang tu pulak menu last minit atas permintaan En.Papa
baikkkk saya menurut ape jua yang dipinta
asal rakyat sekelian dalam rumah ni kenyang termasuk saya


ok itu saja yang best untuk saya yang menjadi housewife untuk hari ini
esok saya akan kembali menjadi pekerja paling dedikasi lagi intergriti
muntah....

2 comments:

Anonymous said...

klu aku kaya...
duet den bertingket tingket.....
seronoknya dpt bg full time kat ank2 n husband..

ina's said...

:)

makcik bawang