Thursday, October 17, 2013

apam polkadot

fuhhhh betapa seksanya nak upload pic
kalau guna pc opis mesti hazab nak update blog
boikot ke haper..haiiishhhh sabar aje lah
saya ni kan selagi tak settle satu benda tu mesti saya buat sampai saya puas ati
lantak la keje bertingkek-tingkek asal hati puas
gituuuuu...

lagi satu kan, saya kagum dengan orang2 yang tangan dia menjadi saja bila buat kek,cookies atau apa saja
asal semua benda tu berasaskan tepung
saya ni memang takde bakat dalam hal2 berkaitan tepung
memang FAILED!!!
kadang hati tu ada rasa nak mencuba tapi biasalah...alasan lagi banyak dari hasrat nak mencuba



Apam polkdot tu sedondon dengan blouse saya
hihihi....kebetulan : D
apam polkadot tu saya order dari kawan sekolah saya, Erni
yang kaler pink tu perisa strawberry
shedapppp..masuk kereta terus ngap
tak sabar nak tunggu sampai umah


comel dan shedapp
ada kaler pink dan kuning
macam saya kata tadi...pink perisa strawberry dan kuning tu perisa blueberry
saya order untuk jadikan buah tangan tapi last minit plan tak menjadi
makanya bawak balik kampung makan ramai2
selesai... huhu

oh ye..selain tu ada perisa kaya dan jugak colat
kalau korang taknak kaler2 kat atas tu korang buleh jugak mintak kaler2 lain macam hijau,merah,biru,pepel dan oren
ikut selera masing2 la
kalau nak order semua kaler yang saya katakan tadi buleh je...hihihi
memang sesuai untuk majlis perkahwinan,pertunangan,birhday pon sesuai
kalau hajat nak buat hantaran pon cantik
PM Erni kat fb dia ye - ERNI ZULKIFF
untuk korang yang duduk area Seremban... FREE DELIVERY
ok?? paham??
sekian



No comments:

makcik bawang