Monday, October 7, 2013

cerita mereka

Ehemmm.....betolkan suara jap
gitu..sekali saraf rajin datang terus gian nak update
*bajet blogger pemes
alang2 dah rajin kan terus rasa nak share dengan ape yang saya rasa nak share
errrkkk paham ke idok?? tak paham?? takpe..baca sampai abis
tak abis tak buleh balik umah
hahahaha...

aci lagi tak saya tepek pic masa raya puasa aritu?
walau saya tahu anak bulan tuk raya haji dahnak muncul
bior la kan sebab ni blog saya untuk kenangan saya bila saya dah bergigi palsu bertampalkan poliden
kata untuk kenangan so bila zaman gambar tu pon tak kisah
asal tercatat dalam blog ni
huhuhu....



gambar atas tu kawan2 sekolah saya masa kat sekolah Joseh
ada yang dah jumpa masa kat Botani
dorang jugak geng wasap saya..seronok layan dorang
macam2 cerita kami share
pagi,tengahari,petang,malam dan setiap masa ada dorang
tanya apa saja mintak pandangan semua bagi kerjasama
terima kasih kawan...saya hargai segalanya
setelah berbelas tahun kami tinggalkan alam persekolahan
macam2 cerita yang kami kongsi
kadang2 dah macam orang gila sebab tergelak sorang2
hihihi...
korang memang best memang terbaikkk
meh saya kenalkan sorang2

kiri : Zilah..dah jadi sekgu (cikgu), Farah..kawen dengan budak sekolah kami jugak, Erni..apam polkadot dia memang sedap gebus segebus orangnya...hihihih, Uda....kawan sedorm saya...pon terer bab baking terutama cheese tart dia..sedap sangat dan ujung sekali bertudung coklat tu Zehan...dia kawan wasap yang selalu share arini masak ape arini menu ape
yang bayang2 tu sila abaikan sebab saya tau yang tu anak saya si Ammar
hihihi..saya harap korang faham penerangan saya ni
andai tak faham sila faham-faham sendiri ye



gambar ni masa open house kat umah Maya
Cik Puan Zulie takde dalam gambar sebab dia lewat sampai
amboiii dia tu..senyum sampai telinga
over kan saya..hepi macam first time beraya
oooo kawan2 sekolah saya saya belum saya kenalkan

belakang saya : Farouk nama dia...tokey baju....nanti ada entri pasal baju dia..tunggu tau
baju hijau : Ajib..single lagi....
baju biru : Abu Hassan

Masa sekolah saya memang tak biasa dengan dorang bertiga ni
bila dalam grup baru la mesra sikit
tak berdepan buleh la saya lebih2..cuba berdepan..maunya ujung kain baju kurung abis saya gentel
hikhikhik...*gelak tutup mulut




bergambar ditepi tangga umah Maya
malu-malu pulak "kawan" saya yang baju hijau tu
dia antara yang masih single tapi taktau available lagi ke tak
tu kena tanya tuan punya badan
semoga "kawan" saya tu cepat dapat jodoh ye
jangan memilih sangat
dia dah left grup sebab "mental" tak kuat (pinjam ayat kawan)
buat masa ni saya tak left grup sebab "mental" saya masih kuat
lagipon saya hepi bila join grup ni
takde pulak rasa menyusahkan walau kena cas enpon banyak kali dalam sehari
En.Papa pun buat masa ni tak kisah sebab bagi dia asal perut dia kenyang keje rumah siap kira ok
asal tau batas-batas sempadan




untuk semua kawan-kawan saya tak kira dimana korang berada

2 comments:

Unknown said...

Sooo suwit.... Tq sob... Lebiu...

MayaYunus said...

ailebiyu my dear sob..tq for made my day wahhhh kooooo aku skiping ♥♥

makcik bawang