Monday, October 7, 2013

sembang Isnin

Huhuhu..nasib ko la Ain..dah la jadi camerawoman..gambar pulak kena cilok masuk dalam blog ni
hampun hampun hangat hangat sebab cilok
eh tapi dah mintak permisi kan kan
so Ain tak buleh marah2 nanti akak jual..hihihi

ni cerita Sabtu baru2 ni la..ada ke Sabtu baru2 ni??
gasak ko situ asal ada stori..semangat ok nak update
ibarat semangat kesatria baja hitam..huuuu
ada hari terbuka antara ATM dan PDRM
so sape-sape ada nama tu sila hadirkan diri tanpa gagal
hadir untuk aerobik je pon bukan hadir untuk berkawad
lagipon t-shirt diberi secara percuma
rugi tak pegi disamping tu buleh la pecahkan lemak barang seratus gram
so gigih la saya anak beranak bangkit subuh demi nak hadirkan diri
dalam memo kata 6.45 pagi mesti ada
tapi paham2 la janji melayu
pukul 7 suku kot baru muncul kat Padang MPS tu
janji datang kan..bukan tak datang langsung
mujur jugak masa tu aerobik baru mula
dan nasib baik jugakla sakit pinggang saya dah hilang sebab malam tu saya gi berurut
makcik tu kata urat saya dah masuk angin
mungkin masa kursus tu asik mendaki dan berat badan tak seimbang makanya terjadi la sakit pinggang
berat badan tak seimbang?? APA????
tergamak makcik Mah kata gitu *nanges  


Kakteh pun ada..sebab Idin (suami Kakteh) ada bukak gerai

lepas abis aerobik cepat cari khemah sebab nak tengok acara seterusnya
tak kuasa nak berpanas sebab saya kan puteri lilin *mata keatas
saya memang minat tengok askar berkawad..nampak cantik kemas dan penuh disiplin
nape la En.Papa tak jadi askar *motip
masa tengok tu rasa kagum sangat tiba2 rasa nak tujukan lagu Perwira kat mat-mat Terap tu
hihihihi....



Dia pon tak mau kalah...

nampak gagah pulak En.Papa bila bergambar dengan mat terap
(puji ada makna)


yang ni gambar2 saya dengan kawan2 dari IPD

saat paling best kan masa anjing2 dari Cawangan Anjing Perang buat pertunjukan
kagum bila tengok anjing2 tu dengar perintah..... bijak2...huhuhu
lepas majlis selesai balik umah MIL
balik semata nak makan tengahari..memang menantu dasar
lepas makan balik umah sendiri
sangat dasar kan
petang tu 4 beranak pengsan sampai saya mimpi Tok Mat (MB) bagi cuti kat saya
tu namanya mimpi disiang hari
ok la..tu je sembang Isnin kita
lain kali saya stori lagi eh


note : Mat Terap : Askar

2 comments:

MayaYunus said...

ensem abang tiarap hihihi

Unknown said...

Ensem tok mat...hewhew

makcik bawang