Sunday, October 6, 2013

jeles menjeles dijelesi


Hamboi hamboi dia tu sakan sangat
I is jeles tau..huk huk huk
camne nak join sebab masa tu Ammar demam campak saya pulak baru balik dari kursus
hohoho...dan dan rasa nak tuju lagu Yuna kat En.Papa
"ini tidak adil tidak adil bagikuuuu"
takpe program lain saya nak join
eden torai panjat bukit dan harap tak pancit



saya cilok semua gambar ni dari Fb Ain (baju pink)
hihihi..sori Ain...
agaknya masa ni sebelum sesi panjat memanjat kot
nampak segar je muka masing2
ooo lupa nak bagitau..program dorang ni minggu lepas
lokasi di Lata Kijang,Jelebu


hamboi hamboiiiii....double jeles tau tak
malam ni En.Papa tido luar.. tak kira
gigih nak jeles sebab suami tercinta menunjukkan kecintaan kat air terjun
sangat tak masuk akal
takpe..saya sokong aktiviti memanjat beliau asal beliau bahagia
nak harap saya..... hmmmmmm....separuh jalan mungkin berjaya kot
lepas tu balik rumah mengadu sakit pinggang
tapi belum cuba belum tau kan
mana tau saya tiba2 jadi gagah
so doakan saya ye......


note : gambar lain kat FB Ain...koser tepek banyak2 kat sini..sekian

makcik bawang