Thursday, November 28, 2013

kursus kacang


cantik kan View ni..
saya snap dari tingkat 31 Menara 1, Peace Hill
hihihi..peace hill eh..Bukit Aman la


Tajuk kursus kacang tu sebab saya kursus excel
memang kacang sebab memang tugas seharian saya guna excel
tapi kan bab formula semua tu memang saya lemah
setakat tambah tolak darab bahagi tu buleh la kan
tapi bab formula hat susah2 tu memang tak tau
jujur cakap eh bukan nak selindugn-selindung tunjuk pandai


kursus ni jugak buat saya tak sempat nak sangap (mengantuk)
segar aje mata ni sampai abes kursus
kali ni saya berulang dari Seremban ke Bukit Aman
tak menginap mana2 hotel mau pun hostel
pagi balik naik kenderaan jabatan
merasa la bangun subuh macam 3 tahun lepas
meredah jem semua
tapi saya suke..sebab .. sebab. sebab ape taktau
hihihi


Saya dan Mas wakil dari IPD Seremban
Mas merangkap jiran setaman saya


Alang-alang kursus kat Bukit Aman haruslah jumpa Maya
dari hari pertama sampai entri ini di taip
tapi Maya nunnnnnnn... (panjangkan muncung) kat tingkat 31
gila tinggi tempat keje pompuan tu
badan je kecik..hihihi
saya biasa bangunan rendah2 je paling tinggi tingkat 8
dah la lif scary..eeeee..berani betol Maya eh


dengan Maya lagi..dengan dia je la
takkan dengan KPN kot ; p
oh lupa nak habaq..ni 1st time saya sampai Bukit Aman
selalu dengar je takpon tengok kat TV
ok gak kalau selalu kursus kat tempat macam ni
tak payah nak stay sampai kena tinggalkan bantal busuk saya
ye ke bantal busuk?? eheh
esok Jumaat last kursus..macam2 dah plan dengan Mas
nak gi merayau kat keyell
rugi kalau datang sini takat dengar citer ada sale kat Sogo atau setakat baca signboard je
kebetulan minggu gaji kan
marilah manfaatkan peluang yang ada dan bersama-sama menjana pendapatan negara
T_T


2 comments:

cahayahidupku.blogspot.my said...

La akak ingat kursus kacang apa.... rupanya excell, kalau kursus macam ni jarang mengantuk ina.. yg mengantuk kalau ceramah jer kat depan tu... sangap kalahkan mulut buaya besarnya hahhaha :)

ina's said...

hahaha..kacang sangat tp bila bab yg kita xtau tu mmg susah

makcik bawang