Tuesday, December 10, 2013

kenangan - Part 1


Heeeeeee...omey papa

Apesal eh asal petang nak balik je idea datang mencurah
ke memang malas buat keje?? Idea mencurah tu auta semata-mata
hik..hik...

Tadi kan saya sembang2 dengan kawan saya
sembang melalui wasap je pon..sembang pasal kenangan
bukan ngumpat semata-mata..dosa..haihhhh
tiba2 teringat kenangan semasa dingorat En.Papa
ke saya ngorat En.Papa
eh tak..dia ngorat saya dulu...hihihihi
Saya kenal En.Papa masa sama2 belajar kat .... (tempat dirahsiakan)
macam hebat nak rahsia..kata nak citer ape kes kan nak rahsia
takpe baca dulu sampai abis..korang tu meseti macam saya jugak
baca mesti tak abis sampai bawah
tau sangat dah

En.Papa tua setahun dari saya
saya ingat lagi masa mula2 kenal En.Papa
masa tu saya nak keluar dari kelas saya tu, sekali En.Papa lalu sambil senyum kat saya
ye memang kat saya takde kat orang lain dah sebab masa tu saya sorang je
bunyik macam perasan tapi itu hakikat
dari senyuman dia tu..terus berdesup..fuhyooo berdesup
berdesup masuk ke hati saya..terus rasa gatal, miang semua ada
dan dan rasa lagu kuch kuch ho ta hai berkumandang.... *dasar
dalam ati saya kata.... "ensem...lawa dia senyum"
gitu la lebih kurangnya ayat saya


sejak tu terus minat En.Papa secara senyap2
senyap2 je mampu sebab tak berani nak jadi perigi cari timba
gila ke hape nak luah kat dia
buatnya masa tu ada girlfriend tak ke naya
sejak tu curi2 pandang beliau...eceh

untuk pengetahuan korang...semasa entri ini ditaip hati saya berbunga-bunga
rasa gatal menerpa didalam diri...osah la ko Sabrina
rasa rindu pulak kat En.Papa
ok sambung..... kalau terserempak En.Papa kat lobi ke kat tangga ke rasa nak lompat bintang je
taktau nak cakap camne...rasanya korang pon pernah rasa macam tu
tipu kalau kata takde..kalau takde memang sesuatu la korang
saya cuba risik2 dengan kawan2 saya nama En.Papa
dan hasil risikan memberitahu nama beliau adalah HADI
dapat nama pendek pon dah kira ok la tu atlis tau nama


masa tu saya dah ada boifren tapi retak menanti belah
eceh....
so berbulan jugak saya memendam rasa dengan En.Papa ni
dok intai dari jauh..dok jeling dok perati
gitu lah sampai kami kenal
ha...bab kenal tu nanti dulu sebab dah time nak balik
korang kena sabar dan tabah
nanti saya sambung lagi eh



sekutum mawar merah dan sebuah entri untuk En.Papa
rasa rindu dah menebal...gatal kat laki sendiri takpe
Tata

No comments:

makcik bawang