Monday, December 23, 2013

mee hailam K.Pilah

Saya ni kan..tak buleh tau kalau orang dok citer pasal makanan yang sedap2
lepas tu pulak kalau cara penceritaan tu penuh gaya atau bersungguh-sungguh
nak bagitau benda tu sedap
memang kecur air liur la saya
selagi tak cuba selagi tu saya tak puas hati
hihihi


geng2 dalam grup wasap saya semangat cerita pasal mee hailam K.Pilah
siang malam dok terbayang..sedap ke??
jangan dorang kata sedap tapi bila saya pegi rasa tergantung
tergantung tu maksud saya garam semua entah ke mana la..takde rasa mee hailam
saya try tanya MIL, Uwan En.Papa dan jugak makcik En.Papa
ye la kan, dorang kan anak jati K.Pilah
mesti tau pasal mee hailam K.Pilah ni
dorang pun kata memang sapa balik kampung kat Pilah ni mesti pekena mee hailam tu
ishhh ini tidak adil.. mana buleh dengar cerita je
terasa-rasa dah kat lidah ni



KAK LANG MI SU & MI HAILAM

tu nama kedai dia
banyak kali datang asik tutup
rupanya kedai bukak sampai pukul 3 je
patut la
landmark ke sini senang je..belakang pasar K.Pilah
ke salah?? tu je saya ingat
hahahha..dasar
tapi alamat ada tu..pandai2 la korang guna GPS ye
hihihi

ni rupa mee hailam
buleh la rasa dia..sedap jugak
bahan dlama tu ayam fishball sayur
kuah pekat....ciss terliur saya
dah la puasa arini


En.Papa try mee sup
sedap jugak..anak2 saya suka : )
harga semangkuk atau sepinggan mee hailam dan mee sup ni RM5
korang rasa murah ke mahal??
ke berpatutan??
pandai2 la nilai ye
dah dua kali saya rasa
syukur alhamduillah..takde la dokk terbayang-bayang terliur-liur
eheh





Amat tunjuk gigi..mujur rajin gosok gigi
enpon pink tu dah rosak tapi dia berangan tu enpon dia
kata Amat... nak watap (wasap) acik Maya
nak telefon Papa, uwan, nenek, Maktih, Paktih,acu dan  semua kaum keluarga saya kecuali PM
nanti nak ajar Amat wasap PM la..suh amat tanya kenapa semua harga barang naik
oppppssss!!!!

No comments:

makcik bawang