Friday, May 15, 2015

Permulaan 2015

Salam...

Osah gilo kan...dah pertengahan 2015 baru nak start berblogging
kedasaran apakah saya ni??
alasan malas tak buleh diguna pakai cuma saya buleh bagi alasan line internet
'berukben' maxis saya dah tak guna lagi
malas dah nak berukben segala ni
so guna apa yang ada je
nak aktif sangat tak buleh dah
sebabnya line tak clear
saya dah tukar bahagian
kalau dulu saya duduk dalam bilik sekarang duduk kat tengah-tengah laman
Nampak sape yang keluar masuk pejabat ni


eden torai la aktif balik
kot time rehat ke...time tak ramai umat lalu lalang kat belakang saya ni
korang tau tak betapa seronoknya saya dapat log in blog ni
rasa nak lompat-lompat
memula tu ada jugak hasrat nak tukar blog..letak nama yang lagi canggih
mana tau buleh up trafik
tapi rasa sayang pulak kan walau blog ni sendu
kira berblog syok sendiri je


saya tak buleh nak menceceh panjang lebar
nanti kebizian saya ni terkantoi pulak
ada masa saya update lagi eh
banyak nak story dengan korang ni
macam gian pon ada weh
tata...muahciked

No comments:

makcik bawang