Wednesday, July 1, 2015

Ramadan 1436

Salam Ramadan untuk semua

Belum terlambat untuk saya ucapkan selamat berpuasa untuk semua
dah 14 ari kita semua berpuasa
dan hari ni jugak harga minyak naik..hmmm tak nak komen lebih2
taktau nak cakap apa...semua benda naik..silap haribulan darah pon buleh naik
apa nak buat?? kehidupan perlu diteruskan


Alhamdulillah setakat ni puasa saya takde masalah
walau baru 4 bulan saya operate..nanti saya buat entry khas kenapa saya di operate ye
bila tu korang kena tunggu la
saya yang sekarang bukan lah yang dulu tau
macam tak cukup masa nak membebel kat sini
bila takde apa2 nak buat line pulak meragam
bila line cantik saya pulak membizi..dan begitu lah seterusnya


Setakat ni segala persiapan untuk raya dah settle awal2
semuanya secara sederhana je....nak over macam orang lain memang tak la
yang penting untuk anak2...dorang hepi saya pon hepi
kalau korang nak tau Amat dah start belajar puasa
setakat harini belum bocor lagi.... syabas Amat walau time petang2 dia asik tanya jam
Iman macam tahun2 sebelum ni dia tetap puasa tanpa masalah
sebagai Ibu, saya cuba yang terbaik


Entry kali ni takde gambar tau
malas nak tunggu sebab line sangatlah menghanginkan
tak pasal2 kurang markah puasa saya
sambil menaip otak saya ligat mikir menu untuk berbuka
biasa la kan...golongan mak-mak ni mesti mikir menu
kadang tu pagi2 dah mikir...siap tanya kawan2 lagi 'nak masak apa eh'
hehehe..biasa la orang pompuan memang gini
persediaan awal katanya..balik nanti zassss bersilat kat dapor
sedar2 penuh semeja
macam saya kadang2 tanya anak2 arini nak makan apa
so, saya masak ikut selera anak2 je..senang kan
lagipon saya masih jaga makan..maklum la baru 4 bulan operate
taknak amik risiko..mencegah lagi baik dari mengubati


hmmm tu je kot untuk entry kali ni
nanti saya update lagi
selamat berpuasa korang.. : )

No comments:

makcik bawang