Friday, June 13, 2008

Apa ada kat tempat saya bekerja

Memandangkan skang waktu rehat yang panjang, pewot pun dah kenyang jadi saya pun xde ape2 xtiviti samada gi jalan2 perabih duit or ape2 yg buleh memenatkan. Lagipun kat luar kemain panas lagi. I kan putri_busyuk bukan lilin ok.... maner tahan berjemur lame2 kat luar tu.... daripada tido yg buleh tambahkan lagi inci pewot ni baik saya update blog ni. Tetibe idea datang kan so x salah kalu saya citer skit pasal tempat keje saya ni atau orang skang panggil 'partition'. Ye la nak dok bilik sorang2 lum layak lagi cumer 'partition' ni la jadi kebanggaan dan kepoyoan saya. Mesti U all pun mcm saya gak yg beria-ia nak hias 'partition' supaya nmpk cantekkk gitew .... kadang2 gi kat opis org ada gak curik idea mcmana nak hias. So kalu seakan-akan 'partition U all sori la yek. Kebanyakan aksesori kat tmpt saya ni ada yg beli sdn.bhd atau dapat dari umah orang kawen xpun kawan2 bagi. Sebenornyer niat datang umah kenduri kawen tu bukan saje nak mkn free tapi nak 'cenderatangan'. Telor x main ha... kalu buleh nak paper beg. Kan dah jadi trend org skang ni .... Saper2 yg bakal kawen atau adik beradik xpun sedara mara kawen jemputlah saya, kompom saya datang tapi jgn buat luper nak bagi paper beg. Jom kite nengok 1 per 1 menda2 kat 'partition' saya nih.


yg ni printer kat dinding tu pulak key-chain yg kawan2 bagi



sudut ni pulak 'cenderatangan' dari umah org kawen



ni sudut sebelah ngan printer saya letak drawer
tu.... radio kecik peneman saya. Tiap2 ari saya bukak hotfm. ada jugak 'cenderatangan' dr umah org kawen.
frame gambor saya ngan iman - Iman ngan Papa, kalendar tuk tulis aper appment.



dlm drawer saya buat tmpt simpan brg peri'bodi'
henbeg, majalah, card reader, tabung syiling, toiletries n yg plastik kaler biru ada gambor ppuan tu paham2 sudah la (standby)



umah si BOBO n BABA,cik rabbit dan encik kokok, kalendar, kaktus n 'cenderatangan'
~ BOBO n BABA dah ngam kadang2 dorang men kejar2


belah bawah saya simpan stok mknan
tu kopok dari Kelate luper nak bawak balik.



keadaan atas meja yang menunjukkan saya xde keje.
yg kertas oren ngan ijau tu nombor telefon penting, yg beg kecik tu pencil case saya (stationery smua cilok dr opis lamer)

komputer tuk wat keje ngan update blog/frenster
atas cpu saya letak jam,frame (kosong),cermin,kalendar gaji,kat tepi cpu saya tmpl surah al-khauthar.atas pc lak model keter


selipar jepun tuk gi toilet @ amik air semayang
~ kalu selipar lawa2 nnt ilang



inilah bantal peneman saya tuk sambung tido bila sampai opis. xpun tido time rehat tuk menambah lagi inci pewot......

Ha.... ini saje yg ada kat tmpt saya. Kalu ada aper2 tambahan saya bagitau lagik. Tu belum lagik ada bilik yg dok sorang2. Mau saya hias mcm umah sendirik. Letak tv ker vcd player ker peti ais ker .... wahhhh wahhhh wahhhh melampau...

No comments:

makcik bawang