Monday, June 16, 2008

Beli kain

Dah namer nyer pompuan kan. Konon nak jimat. Tapi hampeh... Abg Mizi (opismate saya) punyer pasal la ni. Tapi kan dia pun dipaksa oleh bini nyer untuk jual kat opis. Ha ha ha gelakkan diaaaa.... Mcm biasa kat opis ni kalu nak gosip, tido atau ada menda rahsia mcm jual menjual ni bilik file la jadik mangsa. Saya dan As pun diam2 dok dlm bilik file tuk pilih kain maner yg jadik pilihan kiteorg. Belek sana bukak sini last2 saya amik yg kaler biru As amik kaler ijau. Atikkkkk (gayer Nisa anak As sebut cantik) tauuuuu...... Rege nyer RM180. Ni batik Ganu tau. Nnt kiteorg nak gi Jakim cari tudung yg sedondon. Kalu beli baju mesti beli tudung baru pakej lengkap.Agak2 U all la kan patern aper ek yg sesuwei??? Saya rasa la saya nak wat kebaya pendek satu yang satu lagi nak wat blouse ker x pun baju kurung kedah. Tuk pengetahuan U all kain ni 4 meter tapi ada 2 kaler. Cube tgk nih....



Saya punyer

As punyer

Ha... kan buleh dapat 2 helai gitew. Seblm nih saya dah ada 2 helai baju batik tuk dipakai setiap Khamis. Tuk kain ni aper salahnyer salah satu tu saya wat gi keje pastu yg lagi satu tuk raya nih. Raya kan x lame lagik. Pastu cari la kain itam. Sebenornyer saya tgk Pegawai saya wat mcm tu. Mmg cantik dan menjimatkan. Mesti my husband geleng pala lagik. Asal turun bas jek mesti ada bawak menda berkendong-kendong. Nak wat mcmana wahai suami ku dah isterimu ini pesen x leh tgk org wat jual itu ini. Mahap kan ler..... Salah kan dorang yang menjual tu..... buleh ker???? isk.... x baik la.. Nnt dah siap saya stori mori lagik eh... Cau

No comments:

makcik bawang