Tuesday, June 17, 2008

Fenin ker x???

Agak2 nyer la U all fenin (pening) x maser bacer blog saya nih??? Iyer laaa.... tulisan dia kejap kaler pink kejap itam. Font lak kejap besor kejap kecik. Tapi ok lah tu kan??? kan??? kan??? Nampak kreatif skit. Baru kalerful..... ehe... Tapi U all stil leh bacer lagi kan.... kalu x leh bacer tu makner nyer U all la yg ada problem. Bukan salah saya. Nak bgtau nih setelah di pkir sedalam-dalamnyer saya buat keputusan tuk delete post yg bertajuk ARI BAPAK. Saper yg dpt bacer tu kira rezeki la yg x lum bacer nasib U all la. Tiada alasan tuk kes ini. HARAP MAKLUM!!!! Sebenornyer saya xde idea tuk topik arini. Dalam otak saya ni blur jek... adoiyai.... Atas meja nih pun berlambak keje nak kena buat tapi saya malas nak fokus keje so saya curi2 bukak blog nih. At least ber'up date' gak blog nih walaupun saya xde idea. Keje saya xlah banyak maner cumer nak kena taip surat, pastu baru tadi pegawai saya suruh fax dan wat pos laju. Tu jek..... Hmmm... ape lagik ekkk??? Dah la kot sbb xtau la nak citer aper. Sok2 la saya sambung balik. Nnt kalu dah dapat ilham saya citer ek?? ek?? ek?? baper byk ekk daaaaa........

No comments:

makcik bawang