Friday, July 4, 2008

: )

Naper saya letak tajuk mcm tu??? Haa.............. saya sentiasa senyum sejak petang semalam smpi la ni. Nak tau naper??? Tapi bagi can saya gelak setan dulu. Ha............ ha................... ha....... ha............... yihaaaaaaaaaaaaa...... ariba anggre anggre.... : p

U all ingat x post dolu2 saya ada tepek gambor menda2 idaman saya? Salah satu nyer henbeg Guess kan. Dan semalam ia telah menjadi kenyataan. My husband wat suprise kat saya. Kisah nyer gini :-

On da way balik dari keje .........

Saya : (sambil pandang seat belakang) Hi yai pegi shopping xnak bawak bini. Nyampah
my husband : (senyum) mesti la nnt awek2 tau Abang dah ada bini : )
Saya : mencik (kunun majuk sambil pandang kat luar)
~ keadaan senyap
saya : (majuk pun still nak tau) Abang ni teruk tau. Abang beli aper?
My husband : Agak2?
Saya : Sweater kan sbb aritu Abang carik. Hi yai siap jenama Guess lagik (muncung)
My husband : tengok la Abang beli aper.
Saya : (sambil bukak tapi still xleh tangkap menda dlm tu)
My husband : (senyum) : )
Saya : Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...............Yihaaaaaaaaaaaaaaaaaa....... Abangggggggggggggg
(sambil gelak terhegeh-hegeh) maner Abang tau org suker beg mcm nih? Abang bacer blog org eh? : O
My husband : Hepi besday : )
Saya : Banyak la. Besday org bln depan la. Abang bacer blog org ker??
My husband : Maner la Abang ada maser nak bacer semua tu. Alamat nyer pun Abang xtau.
Saya : Bukan aper org ada letak dlm blog menda2 yg org idamkan. Tapi len sikit.
My husband : Suker x? Abang tgk kaler ni cantik.

~ kami mmg minat kaler biru ok
Saya : Of course ler suker. Abang ni mcmana tau? (x puas ati lagik) : )
My husband : Instict. Kan mlm tadi Na kater Abang ngigau. Tu yg Abang ngigau henbag...henbag......

~ mlm sebelum tu dia ada ngigau

Saya : Makasih (sambil pegang pipi dia nak .....tut....)
My husband : Heh org tengok tu

~ Dialog seterus nyer xyah la sbb saya excited sgt ni tapi yg saya ingat dia asyik kater saya POYO

Mmg saya tgh Poyo pun. Bukan senang tau nak terus beli henbeg ni sbb manyak menda len lagik yg kena pkir. Saya ingat kalu sukses kempiskan pewot ni dan dapat RM2 riban tu saya nak beli sendirik. Tapi, org dah bagi kan..kannn... terima je la dengan hati yg poyo. U all jgn cakap "eleh MADE IN THAILAND tu"..... Whoppp!!! Tulun skit eh... Kalu x cayer sila gi ke kedai Guess Jusco Seremban 2. Saya siap simpan resit lagik eh. Meh la tgk gambor2 henbeg baru saya nih. My husband xnak bekerjasama dgn saya tuk amikkan gambor saya dgn beg nih. Dia kater xnak join kepoyoan saya tuh. Xpe-xpe janji ada bukti kannnn....... : p





ni bukti nyer ye



Kalu ada sesaper yg nak ngutuk kater saya POYO silakan la. Hik.. arini saya baik sgt. Cakap ler aper yg U all nak cakap. Yg saya tau ni blog saya dan suker ati saya la nak letak aper2. Dan paling penting saya dah dapat aper yg saya nak....... Yihaaaaaaaaaaaaaaaaa............ (sambil lari mcm kijang keliling bangunan Kastam) Hak!

3 comments:

ietams said...

wahhh.. GUESS RM399.. ganazz!! bule le jadi INa GLAMSS pas ni..

FaizFarwizah said...

cam toh puan muda la pas ni ek.. pakat clap untuk sob atas kejutan yg diterima..

min minna said...

patutler awai pg kol aku..sure nak habaq kat aku hang dpt present kan..ngada..kol aku sbb ada mi seblik mihun

makcik bawang