Tuesday, May 26, 2009

kawan sepermainan

masih cerita ceritu hari Sabtu
masa otw balik dari PD saya dapat call dari kawan saya masa sekolah rendah
kata dia nak singgah umah Mama nak jumpa saya
akceli dah lama kami tak jumpa
tu yang dia sanggup singgah nak jumpa tu
saya panggil dia Kak Ngah jer
dulu kami berjiran
la ni dia dah dok kat Kemaman
Mak Pak dia pulak dah pindah ke Kuantan
so, umah yang kat Seremban ni di sewa kan ajo



sori, gambor kabur sikit
yang pakai tudung pepel tu la Kak Ngah
dulu dia slim melim
la ni dah beranak dua, kan
macam di pam-pam *adoiii...mati la kalau dia baca blog ni
yer.. kami memang rapat
kemana jer berdua
pi ngaji berdua pi mana-mana pun berdua
walaupun pi kedai beli taugeh tiga posen pun berdua
cuma ke jamban jer tak berdua
beza umur kami setahun jer
dengan erti kata lain saya senior sikit dari dia la
tak mau pakai ayat 'tua dari dia' sebab tak nak mengaku diri dah makin tua :)
tapiiii..dia kawen dulu dari saya
sebabnya dia gatal sikit dari saya
hahaha....mati lagi la kalau dia tau saya kutuk dia
alaaa... kutuk-kutuk manja gitu
tak serious pun



anak Kak Ngah yang sulung lelaki (baju putih merah)
nama dia Shafiq
yang kedua pompuan sebaya Iman (baju pink)
Shafiqah nama dia
tengok la tu...Iman nak test market
tak caya tengok gambor bawah



kemana berdua jer
tapi si Shafiqah ni cumel tau
errrr... "Iman, tunggu sunat dulu tau"





Kak Ngah singgah pun tak lama sebab dia nak balik ke Kemaman malam tu jugak
so, tak banyak sangat yang nak diborakkan
sebabnya kejap anak sulung dia buat perangai
tak lama tu Iman pulak
pastu si Shafiqah pulak
jadinya perbualan kami terlebih iklan
tengok la, kalau lapang sampai jugak kami ke Kemaman
bila?? bulan 6 tapi tak tahu tahun bila
: D

6 comments:

ietams said...

awat kabur gamba

min minna said...

iman halus jerk tp menten comeyyy

Unknown said...

serius ni dikk, agak2 kawan ko ni baca tak blog ko ? ko nampak 5 tahun lagi muda dari dia wei, serius ni, tak tipu !!!!!

ina's said...

inas:ietams-kabur kan,xtau la

ina's said...

inas:minna-tenkiu

ina's said...

inas:shibam-x baca sbb saya x gtau ada blog.yer ke kak??hehehe

makcik bawang