Monday, November 8, 2010

kenduri jiran baru


buleh amik gambar dari sudut pintu rumah sendiri??...
buleh..kan kamera sendiri, blog sendiri
mula2 tu nak amik dari pagar ... sekaliiiii..umangaih... ramainya orang..huhuhu..malu la pulak kan
makanya..nak elak dari termalu buat2 la betol kan kain baju kat ampaian...hahaha..kaver baekkk punyer kata ko
takpe..nampak bumbung khemah pun jadik ler


En.Papa dan Iman pegi dulu sebab nak join orang baca doa..takkan nak terus ngap je kan
nampak sangat la family pelahap
saya pulak datang kemudian sebab Ammar tido
siap sms bagai kat En.Papa yang tengah ikut orang baca doa tu
last2 lambat sangat tunggu dia balas sms, saya angkut Ammar yang tengah tido
huuuuuuuuu


saya dok lepak dekat khemah jer sebab kat dalam rumah orang dah ramai tengah baca doa
masa ni la nak berkenalan dengan jiran baru
macam biasa soalan ala2 wartawan melodi lantik sendiri...

"umah kat maner??"
"nama saper??"
"keje maner??"
"sebelum ni dok sewa kat maner???"
"anak baper orang??"
"umor baper??"
bla..bla..bla.... termasuk la sesi promot tadika...nasib tak ditanya gaji sebulan berapa atau berapa riban duit dah abis tambah itu ini kat rumah tu (soalan cepu perak seseorang kat saya..yer puan zulie..) ; p

dorang tanya saya dan saya tanya dorang
saya jawab dan dorang pun jawab
gitu la sampai abis makan
jadinya..semalam (ahad-7 Nov) dapat la saya berkenalan dengan jiran tetangga saya
keseluruhan temuramah saya mendapati..eceh.."mendapati" jiran2 saya semua laki bini bekerja
nak jumpa pun hari minggu je tu pun kalau tak balik kampung atau pegi makan angin
sekian laporan sempena kenduri di rumah jiran baru saya bernama SU
dah macam karangan budak darjah 4 la puleeeekkkk..


note : bila la pulak turn rumah saya nak bua kenduri gitu yer.... bulan ni dengan bulan 12 ofcoz tak dapat sebab adik saya yang no.2 tu nak pak pung (kawen)..nanti la yer...ada jeki tak kemana...

1 comment:

ietams said...

buat kenduri mase besday iman la puan,..

makcik bawang