Wednesday, November 3, 2010

lagi wall sticker


yang ni kat bilik tidor saya
En.Papa dah warning jangan tepek banyak2 sebab dah serupa umah kap lam ya nga
dia taktau betapa excited nya bini dia nak decor umah
saya suka yang munger2 sebab buleh feeling2 kat taman bunga
sambil golek2 kat celah2 pokok munger matahari tu
hehehe...peminat hindustan rupernya saya ni eh...???
takde makna.... kalau tengok citer hindustan pun semata nak tengok tempat2 cantik je
tak dapat pegi saya tepek la wall sticker ni
amacam...??? tatik tak??
ke macam kap lam ya nga???
ahhhh...biarla...bilik saya....bukan bilik orang lain pun






tiga-tiga ni kat bilik air no.2
saja tepek gambar munger matahari dan rama2 sebab time mandi nanti buleh la feeling2 kat taman rama2 ; p
hiks....
yang kat dapur ada tapi tu nanti dulu yer
belom complete
alang2 bior complete dan nampak cantik la

2 comments:

♥nrina♥ said...

samalah kita ye...
suami kita dah bengkek je tu tapi tak kuasalah nak layan dia..janji mata kita nampak cantik kan hehehe...

ina's said...

BETOL3X

makcik bawang