Tuesday, December 21, 2010

mereka yang saya ingat


Baru sat tadi urat rajin saya timbul secara tiba2..wahhh..tiba2 kata ko
saya kemas meja dan bilik yang tak seberapa ni
kemas file, buang apa2 yang tak patut
tiba2 jumpa kertas ni ... tak ingat bila saya dok conteng dan coret semua ni
senyum sorang2....sebelum tu Cik Puan ada called saya
sembang2..gosip2..ngumpat2...hehehe....
tujuan entry ini adalah bukan tujuan untuk membodek nama2 tersebut akan tetapi ingin memberitahu sesungguhnya.....huwaaaaaaaaaaaa (nanges dulu..baru drama queen)
AKU RINDU BANGAT SAMA KALIAN...sob..sob..iskkk (tak nanges pun tapi saja nak bagi gempak lagi da bom...)


kasik zoom sikit..nama siapakah yang saya rindu itu....




yer..ketahui bahawasanya mereka ini antara yang istimewa di hatiku...
yang lain2 pun istimewa tapi depa 2 oghang ini adalah yang memahami dan ada chemical (chemistry) dengan saya....jangan kecik hati kawan2 yang lain
i tatap lep uols...mmmuuuahhhhsss..kasik cium tanda pujuk...hehehe


note : Ina tu nama i...

8 comments:

ietams said...

mmuah!! kiss ko byk²..
bile mase le ko teringat tetibe tulis tu puan..
komfem sepontan aje nulih tu..

Anonymous said...

wah....2 orang je ke yang ingat....cedihnye...

ina's said...

inas:ietams-spontan..tengah menung2

inas:aien-igt kat aien jugak..

Anonymous said...

as pun rindu dkt k.ina jgk

Anonymous said...

heheh...akk nak thu tak ain sekarang dah kemaruk nak buka blog...pgi2 smpai je terus update blog..cme tak de gmbr je...hehehe

ina's said...

inas:as-nnt tarikh itu wahai as

inas:aien-hehehe..dah terjebak

Anonymous said...

memang dah terjebak...tp tak de kwan lagi...ala, nak bikin ayat kat blog tak pandai...bikin ayat macam kanak2 riang je...

Anonymous said...

memang dah terjebak...tp tak de kwan lagi...ala, nak bikin ayat kat blog tak pandai...bikin ayat macam kanak2 riang je...

makcik bawang