Wednesday, June 15, 2011

makan ikan bakar

Kan angin rajin saya tiba2 muncul, En.Papa belanja saya makan ikan bakar kat Bagan Lalang. Ape eh nama kedai tu?? tak silap saya mengadap pantai Bagan Lalang tapi maafkan saya sebab faktor usia telah menyebabkan saya lupa nama kedai tu ; p


ok dan sedap jugak sebab makanan kat sini tidak la sesedap kat Alai nun. Kalau kat Alai, ketam pedas adalah paling sedap yang pernah saya makan. Korang kalau nak makan kat sini, elok keluar awal untuk mengelakkan korang jadi tugu negara sebab nak tunggu meja kosong. Memang penuh manjang. Saya sendiri pun kena berdiri sampaikan ada satu insiden tu buat saya malu dan rasanya nak menyorok kat bawah meja je tau : )
Kisahnya gini, saya dengan penuh rasa bangga sambil ngendong si Ammar, terus laju je berjalan menuju ke arah meja kosong. Dalam dok tercungap-cungap tu rupanya meja tu dah ditempah. Caitttt....buat malu je.



Sekarang ni sirap laici adalah air paberet Iman. Setiap hari jugak dia rekues sirap laici : )



Terubuk bakar




Saki baki untuk saya sebab kami makan ikut giliran. Ammar la, taknak duduk dalam seater. Nak manjat je.





Muka saya yang berminyak sebab kepanasan...eheh...

3 comments:

Yaty Minhad said...

sob, tunggu si kenit tu besar sket baru dpt makan berlumba2 ngan laki kite kan!heheheh skang kena ikut turn sbb si kenit kekadang buat perangai..sabor ajela...

ietams said...

puan! iman ni memang BFF haziq..
laici je keje

ina's said...

yaty : walau mkn gilir2 badan menembam gak

puan : laici 24/7

makcik bawang