Pages

Wednesday, October 26, 2016

psssttt

uiiikkkk...hehehe
saje ngintai ada lagi ke kawan-kawan blog saya ni
lama gila tak update..sampai lupa ape nama blog
bukan taknak update..banyak benda nak cerita kat korang
dan paling terkini saya nak bagitau..Mama saya dah takde T_T
dah tinggalkan saya dan adik2
dah 4 bulan Arwah Mama pergi
Arwah Mama meninggal masa 2 minggu kita semua berpuasa
hmmmm..rindu sangat kat arwah
macam tak percaya yang arwah tinggalkan kami

nanti-nantilah saya cerita pasal penyakit Arwah ye
belum kuat lagi sebab orang yang kita sayang pergi tanpa kita duga
sebabnya saya masih memerlukan Mama..dialah yang besarkan saya dan adik beradik
dari dulu dia segala-galanya : (

No comments: